reklama

Kde krásne ženy stratili sebavedomie?

Veľa mužov sa boji osloviť ženu kvôli veľa dôvodom, nebudem sa jej páčiť, čo keď mi povie nie. Ale úprimné môžem povedať, že bežná žena, má oveľa viac komplexov zo seba ako muž...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
actress Lisa Sparx
actress Lisa Sparx (zdroj: google)

Aj keď sa tento článok bude líšiť od mojich bežných príspevkov, nehol som si ho odpustiť.

Posledné dni som mal nepríjemnú skúsenosť, nezvyknem si nechávať svoj názor pre seba. Toto síce nie je téma o ktorých píšem, nejedná sa ani o poéziu, či prózu.

Ale som muž a popravde vážne sa s tým často stretávam a nedá mi na to prestať myslieť.

Veľa mužov sa boji osloviť ženu kvôli veľa dôvodom, nebudem sa jej páčiť, čo keď mi povie nie. Ale úprimné môžem povedať, že bežná žena, má oveľa viac komplexov zo seba ako muž. Priam sa mi nechce veriť, koľko žien ma nízke sebavedomie. O čo je horšie, že to ani nie je ich chyba. Príčin to ma vážne veľa. Jedna z nich je aj uctievanie akéhosi falošného strašiaka, toho čo je považované za sexi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý človek je iný, rovnako ako sa niekomu páči iný druh muziky či umenia tak sa každému z nás páčia iné ženy.

Nanešťastie človek je tak pokrytecký, že mu viac záleží na názore iných ako to tom aby bol sám spokojný. Koľkokrát ste stretli niekoho kto mal ,,pre vás,, úplné skvelú povahu , niekoho s kým ste mal viac spoločné ako s hocikým iným. Ale nechali ste to tak, lebo čo by si o vás pomysleli vaši známi keby ste chodili pravé niekým takým.

Ďalšia vec je, že niekedy vám nepomáhajú ani vaše rodiny príslušníci, keď namiesto toho, aby vám povedali aký ste krásny, vám len do tváre povedia ,,to chceš isť s takým sadlom v tomto von? ,,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som vyrastal v harmonickej rodine a bol vychovávaný s utopickou myšlienkou, že môžeš byť všetkým čím len chceš byť. O to bolo veľké moje prekvapenie, keď neskôr som zistil ako sú na tom iní ľudia.

Z každej strany sme priam bombardovaní médiami, ktoré nám ukazujú čo je a čo nie je sexi, ale zvaľovať to len na média mi príde pokrytecké .

Média sú len odrazom toho čo iní, ľudia chcú vidieť a počuť, keď ľudia budú mat v obľube červené papuče, tak na každom kanále a v každom magazíne bude článok o tom, aké sú červené papuče sexi, na tom vlastne funguje trh a marketing.

Ma za úlohu viac ľudí zoznámiť s produktom a pomôcť, aby sa produkt viac predával a bol žiadaným. A dnes je hlavným produktom na trhu krása, a to aby sa ľudia cíti dobre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len škoda, že namiesto signálu, keď sa budete cítiť dobre, budete krásny to vysiela presný opak, keď budete krásny, budete sa cítiť dobre.

Lenže, ako každá reklame, je aj tato upravená do dokonalosti, či už sa jedná o retuš alebo vyberanie jedného človeka medzi stovkami inými.

Nejedna krásna žena, čo osobne poznám mi dôverne prezradila, že sa hanbi práve za niečo čo by nikto nečakal, či už je to jej váha , alebo istá časť jej tela. A niekedy dokonca aj povaha. Smiešne mi na tom celom bolo , že keď som sa po každé spýtal prečo si to myslí, tak mi na to skoro každá žena odpovedala ,,lebo to tak proste je,, a keď som sa znova spýtal ale prečo , tak povedala lebo to všade vidí tak asi to tak je. Aj kde to že sto krát opakovaná lož sa stáva pravdou dnes už nie je tajomstvom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľakrát si myslíme že práve nás nikto nemôže mat rád preto aký sme a o čo horšie je, že keď tomu uveríme my sami tak sa to stane pravdou. Myslíme si že práve naša váha alebo výška z nás robí to, čo naozaj sme. Veď koľko krát sa nám stalo , že nás priťahoval niekto kto sa nám na prví pohľad nebol sympatický a nevedeli sme čo to vlastne bolo. Bolo to práve jeho sebavedomie a spôsob akým sa prezentoval, nehovorím, že každý by mal byť hrdý aj na to na čo by byť

nemal. Ale ako budúci a možno ja terajší rodičia by sme, si mali uvedomiť, že by sme okrem lásky mali vštepovať aj zdravý kúsok sebavedomia a hlavne, aby si naše deti vážili samých seba, a potom si začnú vážiť aj iných ľudí.

Oliver Šaranský

Oliver Šaranský

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keď som sa po vyštudovaní umeleckej školy vrhol na úplné inú dráhu, lodné inžinierstvo na Námornej Akadémii,ale vždy považoval a aj sa budem za umeleckého ducha... čo nie je ľahké a je to beh na dlhé trate ako život sám... Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu